رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های جوی مارکت بوده است و جوی مارکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

قوانین و شرایط جوی مارکت در بازگشت کالا چیست :

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد، اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 1 روز پس از دریافت کالا، به جوی مارکت  اطلاع داده شود، درصورت ناموجود بودن محصول معیوب سفارش شما لغو می شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به جوی مارکت بازگردانده شود.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش جوی مارکت از طریق تلفن، پشتیبانی در ایتا یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • در رابطه با هر محصول  عکس و مشخصات به صورت کامل ذکر شده پس بهتر هست قبل از خرید محصول، توضیحات رو به صورت کامل مطالعه بفرمایید، به دلیل اینکه به هیچ عنوان لغو سلیقه ای را نمی پذیریم.
  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر در سایت نسبت به لغو سفارش اقدام گردد، تنها درصورتی میتوان سفارش را لغو کرد که در پست ثبت نشده باشد و کم تر از 24 ساعت از سفارش شما گذشته باشد.
  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و جوی مارکت  تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش جوی مارکت ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به جوی مارکت بازگردانده شود.و درخواست خسارت از پست را انجام دهد.
  • با توجه به تمام موارد اشاره شده، لغو سفارش محصولات در زمان های خاص مانند تخفیفات دوره ای یا جشنواره هایی مانند بلک فرایدی ، یلدا ، نوروز و … بدلیل محدود بودن تعداد محصولات با فروش ویژه ، به هیچ عنوان ممکن نیست ، و مشتری ملزم به انجام کلیه تحقیقات قبل از خرید از فروشگاه های مشابه یا رقیب می باشد. هر چند اکیدا توصیه می کنیم که به هیچ عنوان ملاک خرید خود را قیمت در نظر نگیرید ، چرا که بار ها دیده شده از نام و برند دستگاه های این شرکت در فروشگاه های دیگر و مخصوصا در زمان های حراج ، سو استفاده شده و قیمت های بسیار پائینی برای محصولات بی کیفیت خود ارائه داده اند . 

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جوی مارکت  جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.

 

توجه: 

  1. جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.
  2. لازم به ذکر است درصورتی که بدون هیچ هماهنگی و به هر دلیلی  مرسوله های ارسالی بازگشت بخوره  هزینه‌های بازگرداندن کالا اعم از هزینه ارسال و بسته بندی و …،  به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. 
  3. پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود
  4. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد جوی مارکت  در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت جوی مارکت در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

جوی مارکت